Katastrofhantering och nödutryckningar
RapidReach automatiserar brådskande kommunikation vid katastrofhantering och krisberedskap. RapidReach hjälper dig att rädda liv och spara tid, tillgångar och pengar.
Tillämningar och fördelar
Vid katastrofhantering hjälper RapidReach dig att:
- Varna och informera personal
- Kalla in nyckelpersoner och uttryckningspersonal
- Mobilisera kriscenter
- Informera ledningsgrupp och administratörer
- Varna allmänheten
- Hantera informationsflödet till media
Fördelar med att använda RapidReach vid katastrofhantering:
- Ökar takten på informationsflödet
- Möjlighet att använda karturval (GIS) för riktad information
- Frigör personal
- Minimerar risken för misstag i stressade situationer
- Garanterar att alla får korrekt och relevant information
System eller molntjänst?
Vi erbjuder både och! Du kan köpa antingen ett RapidReach-system eller prenumerera på vår RapidReach-tjänst. Om du är osäker på vilket som är det bästa alternativet för dig, besök vårt Resurscenter för att läsa mer om dina alternativ.
Klicka här för att läsa mer om vad du bör tänka på när du ska välja ett larmsystem för kriskommunikation och massavisering.
To read more about how RapidReach is used in Business Continuity click here>>
Vad våra kunder tycker
”Från början har teamet på Enera varit oerhört hjälpsamma, snabbt svarat på våra frågor och gjort sitt yttersta för att möta våra krav. Jag rekommenderar RapidReach helhjärtat.”
Production Manager at a Manufacturing Company
"RapidReach hjälper oss att få in rätt personer på rätt plats alla tider på dygnet, genom snabb och effektiv inkallning. Jag rekommenderar RapidReach till alla som har ansvar för vital infrastruktur, personal och kostnader."
Safety Lead, Utilities Company