Vi erbjuder robusta, tillförlitliga och lättanvända kommunikationslösningar för både små och stora organisationer. Vi arbetar långsiktigt och bygger långvariga kundrelationer genom att erbjuda stabila och funktionella produkter, konkurrenskraftiga priser och högkvalitativ service.

Vår företagsfilosofi

Vi erbjuder robusta, tillförlitliga och lättanvända kommunikationslösningar för både små och stora organisationer. Vi arbetar långsiktigt och bygger långvariga kundrelationer genom att erbjuda stabila och funktionella produkter, konkurrenskraftiga priser och högkvalitativ service.

Våra system används inom affärskritiska områden där stabilitet, pålitlighet och säkerhet är högsta prioritet. Våra system, appar och utrustning  är designade för hög tillgänglighet och tillförlitlighet, vi tummar aldrig på säkerheten.

Vår historia

Vi har över 20 års erfarenhet av att leverera affärskritiska system och är stolta över att vara en Sveriges mest erfarna leverantörer inom vårt segment. Enera bildades redan 1989 – då som ett enmansbolag – och erbjöd konsulttjänster under de första åren. Efterfrågan på kommunikationslösningar ökade snart och grundaren Erik Nygren började utveckla egna produkter. Eneras första stora kund var dåvarande Vägverket. Sedan dess har det blivit både fler anställda och många, många fler kunder.

Milstolpar

Detta är bara några av de milstolpar vi uppnått under alla år och mycket har hänt under de år som vi har varit verksamma. Något som dock är detsamma sedan starten är vårt driv att alltid leverera tjänster och produkter som är Enkla, Praktiska och Säkra. Det kommer vi fortsätta att göra även i framtiden.

Intresserad av att veta mer om RapidReach Larmssystem?

Boka en demo med oss