Praktiskt
Vill du ha ett system och en leverantör som fortsätter att leverera service och uppfyller dina förväntningar också efter att avtalet har skrivits på? Då har vi några råd till dig.
Testa innan du köper
Vi är övertygade om att du kommer att gilla RapidReach. Men för att du ska känna dig lika säker som vi gör, så bjuder vi på en hel månads testning. Vi står för samtalskostnaderna och hjälper dig att komma igång. Du har självklart tillgång till vår duktiga supportpersonal under hela testperioden.
Kontakta vår support
Din kundupplevelse handlar inte bara om RapidReach; det handlar ju om oss också. Självklart vill du ha en leverantör som du kan lita på och som finns till hands. Våra kunder är jättenöjda med vår kundsupport. Vi gör vårt yttersta för att lösa dina problem och svara på dina frågor. Du kommer att ha direktkontakt med den supporttekniker hos oss som ansvarar för ditt ärende, från start till avslut. Vi slussar dig inte vidare till någon extern support.
SMS i tillväxtländer
RapidReach kan erbjuda tvåvägs-SMS i de flesta tillväxtländer och vi har flertalet kunder som använder RapidReach globalt. I länder med kraftiga SMS-restriktioner kan vi erbjuda alternativ, så som webbaserade svarslänkar eller pushmeddelanden över datanätet.
Förvänta dig kvalificerad personal
Med våra produktspecialister och erfarna supportpersonal endast ett samtal bort så får du alltid prata med en kvalificerad person direkt, som löser ditt ärende direkt tillsammans med dig. Förvänta dig inte inhyrd supportpersonal eller långa telefonköer.